Wednesday 3 August 2011

TUMBLR yang SUPER FUN!

maybe saya nmpak cam psycho or pathetic sebab excited ada Tumblr (yeahh yeahhh taula tumblr ni dah lame)..Tapi saya baru sedar yg Tumblr super duper fun! haha.. 


pada yang tidak tahu, Tumblr ialah care berblogging yang lebih ringkas dan tak perlukan text panjang lebar, cukup sekadar gambar dan caption yang menarik.

ataupun simply dengan gambar yang memberi gambaran 110% tentang feeling anda ketika ini.

anda boleh juga post quotes yang anda rase memberi inspirasi pada hidup anda

carenye sangat2 la mudah nk pakai bagi bloggers yang malas nk xplore html macam gue! 

tekan je semua dah tersedia!




Impak Tumblr wat kan saya masih tersengih n nk tegelak sorang2 ..

TRY IT !

here's ma link : http://zarainy.tumblr.com/
pada yang ada beri saye link ye! nak terjah :)

3 comments:

Orang Kita said...

nk try la~~

Crazy Dolphin said...

tumblr seems fun but i'm so lazy.=.="

HAHA.boleh pulak saya malas.

tapi itulah hakikatnya

twitter pun tak aktif langsung.

have fun tumblr-ing!

iman Haikal said...

btw, yg pasal ambik gambar 3d tu, bukan bnda tu yg mcm ada skt iphone 4 ke?

Contoh bila tgkap gmbr bilik, buka takat depan je dia tgkap, ats bumbung, lantai, belakg tukag gmbr...hehe..

kira mcm ko tgok google earth 3d la jugak.heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...